Publicat el 11/10/2017

És ben sabut que l’alimentació és bàsica per poder realitzar qualsevol activitat física i, també, que l’esmorzar és l’àpat més important del dia. Tanmateix, no hi ha consens sobre si de bon matí és millor fer exercici amb l’estómac ple o buit.

Segons un article publicat a la BBC, certs estudis asseguren que entrenar en dejú ajuda a perdre pes, mentre que d’altres emfatitzen en la necessitat de menjar abans per a un millor rendiment. Però en el fitness el que és bo per a uns pot ser perjudicial per a altres, per això, cal tenir en compte les variables d’aquestes investigacions.

D’acord amb el nutricionista espanyol Daniel Escaño, especialitzat en esportistes d’alt rendiment, és fonamental ingerir alguna cosa abans d’exercitar-se, i variar la quantitat i tipus d’aliments en funció de l’activitat que es vulgui fer.

Per a Escaño, un entrenament en dejú està més dirigit per a esportistes d’alt rendiment. Per a una persona considerada normal el suposat benefici d’exercitar-se sense haver menjat per tal de reduir pes és un concepte contradictori.

Escaño recomana esmorzar dues hores i mitja abans de fer exercici, però si això no és possible fer un petita ingesta d’aliments fàcils de digerir 30 minuts abans de l’activitat física.

 

Redacció La Clau

Deixa un comentari

Idees de regal