Publicat el 18/07/2017

La cadena de distribució Makro, la Federació Espanyola d’Hostaleria (FEHR), la Federació de Cuiners i Rebosters d’Espanya (Facyre) i l’ONG Acció Contra la Fam, han posat en marxa una iniciativa anomenada Geoplato per tal d’impulsar el consum en bars i restaurants els dimarts. L’acció forma part del moviment #MartesdelaHostelería, que anima a omplir aquests establiments aquest dia.

Segons explica Makro en el seu web, el Geoplato és un plat únic al món que fa tangible el significat de la nostra hostaleria, i que viatja per tots els bars i restaurants del país fent dels # MartesdelaHostelería part de la nostra cultura.

Aquesta peça única viatjarà per tot l’Estat espanyol formant una gran cadena que, tal com expliquen els seus responsables, «simbolitza que, junts, hostalers i clients podem fer realitat els #MartesdelaHostelería». El Geoplato durà incorporat un GPS per poder geolocalitzar-lo i conèixer els llocs que visiti a través del seu web. Els destinataris de la peça hauran d’entrar a la pàgina per registrar-s’hi i, després d’emplatar la seva creació, podran fer-li una foto i compartir-la. Al cap d’una setmana hauran de passar el Geoplato a un altre restaurant.

La iniciativa manté la política de solidaritat iniciada amb els #MartesdelaHostelería, ja que els quilòmetres recorreguts pels plats es convertiran en euros que es donaran a l’ONG Acció Contra la Fam per a la campanya ‘Restaurants contra la Fam’.

 

Redacció La Clau

Deixa un comentari