Publicat el 14/03/2019

Si mai t’has preguntat si són eficaços els productes contra la cel·lulitis, o si veritablement val la pena invertir-hi, et podem dir que sí. No obstant això, també és cert que ells per si sols no fan cap miracle. Utilitzar un producte contra la cel·lulitis durant dos o tres mesos i no practicar cap exercici físic (ni tan sols caminar) serveix de ben poc. Utilitzar un anticel·lulític i abusar de la sal, els greixos saturats, l’alcohol i el cafè és un gran error.

Perquè un anticel·lulític sigui realment eficaç és necessari ser constant i complementar-lo amb petits gestos. Pren nota!

Dos gots d’aigua en dejú: quan t’aixequis, raspalla’t les dents per eliminar la placa bacteriana creada durant la nit, i després beu dos o tres gots d’aigua. Aquest gest tan senzill millora notablement el funcionament del sistema digestiu.

Al matí, una dutxa revitalitzadora: acabar la dutxa amb una mica d’aigua freda ajuda a drenar i els resultats són realment excepcionals i perceptibles en la pell.

Encara no tens un guant de lufa o una esponja exfoliant? Raspallar diàriament la pell en cada dutxa, de forma suau però constant, contribueix a eliminar cèl·lules mortes, millora la circulació i ajuda a fer que els productes cosmètics penetrin millor.

Coneix la ruta de les cremes anticel·lulítiques: al matí i a la nit, aplica-les amb un massatge. Ha de ser sempre en direcció al cor, dels turmells cap a l’abdomen. A les cames, n’hi ha prou amb fer un cercle amb totes dues mans i anar pujant-les amb un moviment de pressió ascendent constant. En l’abdomen, el massatge s’ha de fer mitjançant cercles concèntrics.

Pujar escales, però no baixar-les: en pujar les escales a peu activem el cor i la circulació i combatem la pell de taronja! No obstant això, és millor només pujar-les, i no tant baixar-les, ja que aquesta darrera pràctica genera un impacte innecessari en les articulacions. Caminar 30 minuts al dia a un bon pas també et pot ajudar.

Allunya’t de la calefacció: les fonts de calor intenses prop del cos, especialment de les cames, empitjoren la circulació en dilatar els capil·lars.

No em passis la sal! És important moderar el consum de sal, ja que afavoreix la retenció de líquids. Compte també amb els aliments en conserva o precuinats: contenen moltíssim sodi.

El plàtan, un gran aliat: en ser molt ric en potassi, millora la circulació sanguínia. Altres aliments rics en aquest mineral són l’alvocat, la coliflor, els espinacs i les pastanagues.

El cafè, no més de tres: pres en dosis moderades —fins a tres tasses al dia—, el cafè ajuda a drenar, però en canvi l’excés de cafeïna pot provocar deshidratació.

Evita les malles i els pantalons de tub: les peces massa cenyides dificulten la circulació sanguínia i entorpeixen el retorn venós i el drenatge limfàtic; però si t’agraden molt, algunes firmes de moda disposen de malles d’efecte compressiu, que milloren la circulació de retorn.

 

Font: bellezaactiva.com

Deixa un comentari