Publicat el 15/02/2018

La bicicleta estàtica és, al costat de la cinta, la màquina més utilitzada en els gimnasos o centres de fitnes, ja que permet cremar calories i és fàcil d’utilitzar. En les ciutats, és una de les millors i més habituals maneres de fer exercici, degut a l’atapeïda agenda de la majoria de la gent.

Recórrer a la bicicleta com a exercici contribueix a millorar la condició física, permet dur a terme un control del pes de manera eficaç, i a més és un dels mètodes més vàlids per a la prevenció de trastorns cardíacs.

Totes les opcions són bones: una bicicleta estàtica o fixa és tan recomanable com la de passeig, però la primera et permet saber quantes calories cremes i el temps d’entrenament; i el més important de tot és que si les condicions climàtiques són poc favorables et pots exercitar igualment pedalant a casa teva o al gimnàs.
Com que és un exercici de baix impacte, els genolls no patiran en el moment d’efectuar els entrenaments i s’estarà enfortint la musculatura d’una manera segura, motiu pel qual és una màquina molt recomanada per a qualsevol edat i estat de forma.

La bicicleta estàtica és un autèntic complement de l’activitat esportiva, ja que reprodueix les sensacions de la pràctica de bicicleta a casa. Amb el seu ús s’aconseguiran unes cuixes, panxells i glutis més tonificats i ferms i es desenvoluparà la capacitat pulmonar.

 

Redacció La Clau

Deixa un comentari