Publicat el 13/02/2012

L’Ajuntament del Masnou, amb el suport de l’Àrea de Comerç de la Diputació de Barcelona, portarà a terme un estudi per saber quins són els hàbits de consum dels veïns i veïnes del Masnou i de municipis propers que compren al Masnou. Per elaborar aquest estudi, des d´aquest 14 de febrer, es faran enquestes telefòniques a les persones responsables de fer la compra de 400 famílies del Masnou. La mateixa enquesta es farà a peu de carrer a 200 persones de municipis veïns que comprin al Masnou. Per poder-hi contactar, el personal de l’empresa responsable de l’enquesta se situarà a prop dels eixos comercials del Masnou.


L’objectiu d´aquest estudi és conèixer els hàbits de compra de les persones del Masnou i la valoració que fan del comerç local. L’anàlisi dels resultats també permetrà detectar quines fuites comercials tenim al municipi, és a dir, quin percentatge dels residents al Masnou fan les compres fora del municipi i per a quins articles. Finalment, el testimoni dels no-residents també permetrà conèixer l’àmbit d’influència del comerç del Masnou, és a dir, de quins municipis vénen persones a comprar aquí i quina valoració en fan.


Segons el regidor de Promoció Econòmica, Quim Fàbregas, “les conclusions d’aquest estudi ens permetran detectar quins són els punts forts i els punts febles del comerç local del Masnou. Això farà que les mesures per fomentar el comerç local del poble puguin anar més encaminades a posar en valor els punts forts del nostre comerç i a mirar de posar solució als punts febles.”


Per tal que l’estudi dels hàbits de compra sigui fiable, des de l’Ajuntament es demana la col·laboració de tots els veïns i veïnes del Masnou als quals es truqui per fer l’enquesta.

Deixa un comentari

Meslloc
Germans Homs 1852
Servei de neteja Pere i Angel